onsdag 6 juni 2012

Härlig dag! (Med bittert slut...)

Vi har haft en underbar dag till sjöss med Christians föräldrar. C:s pappa fyllde år idag och det firades med båttur till Drottningholm med mat och fika. Solen sken och det var perfekta väderförhållanden för att strosa runt i slottsparken.

Kvällen avslutades i Kungsträdgården där vi smakade oss runt bland olika maträtter. En solklar vinnare för oss båda var Ethiostars köttgryta. Etiopisk mat generellt kan verkligen rekommenderas och deras dansuppträdanden var dessutom riktigt bra.

Dock fick dagen en sorgligt avslut då jag kom hem till att hitta min älskade cykel Silverpil mosad. Bittra tårar. Brukar alltid ställa in den i förrådet, men då väderförhållandena skulle vara bra under dagen avgjorde jag att det var okej att den stod ute. Ett beslut av lathet som kom att kosta mig min cykel.
Silvermos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar