fredag 2 mars 2012

Färdigjobbat!

Nu är det färdigjobbat för den här veckan. Har varit intensivt och givande och jag gillar verkligen de produkter vi sysslar med. Och det är så roligt att komma tillbaka och inse att jag faktiskt KAN! Jag kan inkasso och jag kan remburser. Självklart inte hundraprocentigt, men jag kan sätta mig och ta tag i arbetsuppgifterna utan några större problem och det var väldigt givande att inse, allramest för självförtroendet. Nu ska jag försöka behålla den känslan och inse att jag faktiskt kan geografi också. Jag kan bestämma mig för en frågeställning och en metod och jag kommer att klara av att skriva uppsats!

Är så nöjd med hyllan vi satt upp ovanför soffan!

Min orkidé kommer snart att blomma. Minns inte vilken färg den har så det ska bli kul att se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar