fredag 11 maj 2012

Opponeringsanmäld!

Pelargoner är bäst!
Var och pratade med min handledare igår som sa att jag skulle anmäla mig till opponeringen som äger rum den 4-5 juni! Den 28 maj är det sista dag för inlämning av uppsatsen i dess slutgiltiga form och jag kommer faktiskt hinna! (Om nu allt går som det borde *peppar, peppar*). Handledaren sa till och med att jag, om jag vill, har skapat mig en grund att stå på inför ett examensarbete på masternivå. Den känslan var faktiskt svår att slå igår.

Nu ska jag gotta ner mig i avhandling och diskussion och knyta ihop den här 10 veckors säcken som jag släpat runt på. Trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. SV: tog inte alls illa vid mig, inte meningen att låta så. Hade en unge som försökte slå på tangentbordet och hoppade och tjoade "mamma mamma mamma" bredvid när jag skrev ;)

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att din handledare sa att du skapat en grund för exarb på masternivå! Grattis gumman och lycka till nu i slutskedet! Kramar

    SvaraRadera